За нашими плечима більше ніж 10-річний досвід.

logo
  • +38 (044) 379-3456
    +38 (066) 017-2321

  • info@dmsolutions.com.ua

  • вул.Новокостянтинівська, 15/15, Київ, 04080

  • Години роботи

  • Пн-Пт: 9:30 - 18:00

  • +7(900) 000-00-00

  • support@website.com

  • Номер улицы, Номер дома, Номер квартиры.

  • Часы работы

  • Пн-Сб: 7.00 - 17.00

  • +7(300) 000-00-00

  • support@website.com

  • Номер улицы, Номер дома, Номер квартиры.

  • Часы работы

  • Пн-Сб: 9.00 - 19.00

Головна » Big Data Solutions » Портрет клієнта

У Вас Есть Вопросы?

Задать любой интересующий Вас вопрос можно через форму обратной связи или кнопку "Заказать звонок".

Связаться

Связаться с нами

+38 (044) 379-3456
+38 (066) 017-2321

info@dmsolutions.com.ua

Пн-Пт: 9:30 - 18:00

вул.Новокостянтинівська, 15/15, Київ, 04080

Портрет клієнта

Портрет клієнта

Формуємо портрет клієнта вашого бізнесу та на його підставі визначаємо нові характеристики, поведінку, переваги та риси потенційних та існуючих користувачів вашого продукту.

Які фільтри за портретом клієнта ми надамо?
Основні характеристики клієнтів, за якими відбувається аналіз та формується аналітичний звіт для бізнесу:

Категорія 1: Стать; Вік; Точна адреса проживання.
Категорія 2: Категорія 1+ Рівень доходу; наявність кредитів; Сімейний стан; Наявність дітей (стаття, вік); зайнятість (місце роботи, посада, ФОП); наявність автомобіля (марка, модель, рік випуску); Домашні тварини; Наявність заміського будинку.
Категорія 3: Категорія 1 + Категорія 2 + Учасники акцій та клієнти: банки, побутова техніка, спиртні напої, домашні тварини, домогосподарки, каталожники, косметика, мобільні оператори, молочна продукція, нерухомість, взуття, передплатники, продуктовий ритейл, продукти харчування, ресторани , рітейл, страховки, будівництво, табачники.

Чим цей продукт є корисним для бізнесу?
   1. Допомагає краще зрозуміти бізнесу, хто його клієнт.
   2. Допомагає планувати рекламні комунікації.
   3. Допомагає сегментувати клієнтів для особистої комунікації.
   4. Допомагає проектувати моделі поведінки аудиторії.